Координаційно-методична рада
30-31 травня 2012 року на базі біосферного заповідника Асканія-Нова ім. Ф.Е. Фальц-Фейна відбулось чергове засідання обласної координаційно-методичної ради з еколого-натуралістичної освіти та виховання учнівської молоді за темою: «Формування екологічної компетенції через натуралістичні методи дослідження на заповідних територіях»
У заході взяли участь директора, методисти, завідувачі відділів районних (міських) станцій юних натуралістів, комплексних позашкільних закладів.
Виступали директор, кандидат біологічних наук Гавриленко Віктор Семенович, начальник сектору екологічної пропаганди Весела Світлана Олександрівна та провідні науковці заповідника. Було обговорено питання «Організаційно-методичні засади позашкільної еколого-натуралістичної роботи на заповідних територіях». Для учасників проведено педагогічний практикум.
координаційно-методична рада вирішила:
1. Визначити високий рівень організації науково-дослідних дитячих експедицій, польових практик КЗ«ЦЕНТУМ»ХОР на заповідних територіях Херсонської області.
2. Рекомендувати:
2.1. Начальникам
відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів:
- передбачити у бюджетах позашкільних навчальних закладів фінансування експедицій для роботи з обдарованою молоддю на заповідних територіях
2.2. Директорам позашкільних еколого-натуралістичних закладів, завідувачам еколого-натуралістичними відділами області:
- вивчити практичний досвід по формуванню екологічної компетенції через натуралістичні методи дослідження на заповідних територіях;
- налагоджувати зв’язки із науковцями заповідників
- набувати практичного досвіду організації наукових експедицій та польових практик на заповідних територіях, використовуючи методичні наробки КЗ«ЦЕНТУМ»ХОР.
2.3. Обласному Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді:
- узагальнити досвід по формуванню екологічної компетенції через натуралістичні методи дослідження на заповідних територіях та рекомендувати його до запровадження в діяльність районних, міських станцій юних натуралістів;
- продовжити роботу з розробки моделі використання місцевих заповідних територій для реалізації на регіональному рівні екологізації освіти.